Bara en sån där tanke som slog mig... HÅRT! ^^,

Saken är bara den, att har man inget vettigt att säga, inget att tillföra "debatten", så kan man lika gärna vara tyst. Det är inte nödvändigtvis en dålig sak att inte ordbajsa ihjäl sin omgivning bara för att inpränta det faktum att JAG JAG JAG, just JAG finns och existerar och klarar av att forma ljud med min patetiska tunga....

För mig personligen finns liksom ingen anledning att yttra mig för yttrandets skull. Yttrandefriheten som Grundlag var inte tillför att idioter skulle mentalt misshandla sin omgivning genom att vara allmänt pinsam, störig och utan farstu, bara för att...! Jag lovar, det vara bara inte meningen så.

Blir lätt bitter på sådana här saker, men samtidigt, varför inte, för det är ta mig fan också en jävla rättighet som JAG JAG JAG, faktiskt har. Så, får alla "idioter" yttra sig ta mig fan i tid och o-tid, då har jag min fulla rätt att faktiskt tycka att det är just IDIOTER!


Jaa, någonting gott kommer säkert ur det - Everything happens for a reason

Kommentarer
Postat av: Stenne

Arg? ;S

2008-12-04 @ 15:20:41
Postat av: Dan the Man

Idiooooter, varför finns det inga kvoooter, för idiooter?

2009-01-17 @ 20:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0