Doften av Skuggornas Dal!

Har ni avsluttat min vecka som sjuk odugling och svårt bettagen resenär. Fan, jag verkar ju inte palla trycket? Eller så var det precis som jag alltid vetat och trott på, livsfarligt att slappna av och släppa efter. Det var skönt men de på fan vilka bieffekter... Skämt å sido, det var ett underbart avbrott i min pissvardag som jag höll på att drunkna. Det var skönt att hitta sig själv igen, att slappna av och känna efter om än bieffekterna blir att man blir en mjukis, mottaglig och i mitt fall sjuk!? Hmm, skumt det där, men som sagt helt klart värt det! Kontrasterna gör en lycklig, medveten och erfaren. Stort!

Under min sjukdomsvecka och min vekhets svåra stunder har jag haft kontakt med en god vän, Erik. Fan, den killen vet hur man ger livskraft. En bra kille med stort hjärta och fina anor...! ^^, Tycker bara att fler än borde vilja ligga sked med den killen. Haha, jag menar han är fin, fattar ni vinken!?

Man vet inte vad man saknar förrän det är borta, kan man säga så, åtmindstone kan jag säga att jag fick reda på vad jag saknat först då jag kom hem. Logiskt!? I alla fall var det underbart att träffa och umgås med mor. Bra kontakt under veckan. Älskar dig Mammicka!

Fick nyss tillbaka en stort sug för fotboll, känns otroligt förlösande med tanke på tiden och energin man lägger ner på det. Ja hela din själ. Personligen spelar jag fotboll med alla sinnen, och med glädjen och adrenalinet som min största törst och drivkraft. Fick chansen att lira cup trots 2 veckors uppehåll, tack som fan Jacke och Ove, och så går vi och vinner cupen om man får lira mcyket och varje match! :D Stolt SAIK:are! Tihi! ^^,

Vidare går livet och jag med det. Var vilse på vägen ett tag, och sånt är viktigt, men det viktigaste är att hitta rätt igen. Det är det som är det stora och som man växer av. Ofta blir man vilseledd av dofter, av smaker och av allt det vackar och tilltalande man ser, vilket är helt naturligt. Alla åker dit, eller snarare det är så det ska vara. Man ska prova och testa, man ska fråga och undersöka och framförallt ska man härja och äventyra. Ibland går det övesrtyr, då är det bra att ha fötterna på jorden och huvudet på skaft.

Det är skumt det där, hur lätt man svajjar till och agerar okontrollerat på ett negativt sätt, med konsekvenser man senare har svårt att handskas med, jag är bra på det... Men jag är också den som står för det i slutändan och reder ut skiten då klumparna blir för stora, det luktar fan men går att tvätta bort...

Fick syn på min framtid, ska bli smart och lycklig, även också kär och tillfreds, sug på den! ^^,

What goes around, comes around! MVH // Kim

Kommentarer
Postat av: Sonja

Nu får du också ta att lägga upp lite bilder från frankrike :)

2008-02-18 @ 17:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0