It's a little bit funny! :D

Fy fan vilken händelserik helg, en bra helg, en skön helg. Snacka om ketchupeffekt och att allting man gått och väntat på med bitterhet och förtvivlan, plötsligt bara uppenbarade sig lig Messiah. För övrigt sågs han till i Norrmalmia Sporthall igår fredag kväll, spelandes fotboll för PIF i rödvita tröjjor. Kul som fan Joel! Annars hade jag mest fokus på SAIK i mitt hjärta och våra matcher och mitt spel. Vi gjorde väl det vi skulle, kom 4:a. Men i serien blir vi giftiga, fick verklgein blodad tand efter fredagens drabbningar. Domarcupen är bra, om än kvalitén på de svartvitklädda ofta sviktar och håller betydligt lägre klass än de spelande lagen...

Vill också säga det att jag blev skitglad över det som förmodligen kommer bli min fotbollsäsongs enda mål! Men fan, det var så skönt!

Idag har vi äntligen visat vart skåpet står och att vi har modet att som amatörer ställa oss på scen och riva av låtar av hög kvalitét. Vocal Devotions förmågor tog över Black Boxen. Ni ska veta hur kul vi haft, hur mycket jag lärt mig och vilka sköna och riktigt goda människor jag stött på. Stor saknad kommer infinna sig, ett litet hål som docker kommer att gå att leva med, men lite vemod känner man... Som sagt. Stort, ja det STÖRSTA av TACK till Caroline Törnberg. Du är GRYM. Kolla in henne på www.vocaldevotion.com/! Konserten gick bra, hoppas jag, vi hade ju kul som fan, vilket var syftet. Hoppas publiken blev nöjd och att vi bjöd på oss själva, jag försökte i alla fall! Sångenär inte min talang eller mitt kall, men den kommer få en plats i mitt liv och min vardag, Det händer något bra och spännande då man får lite toner att stämma eller rösten att hålla. Sen är det skönt att bara få yttra orden och fraser ur favoritlåtem herregud, perfektonist my ass, må bra känslan behövs och infinner sig! ^^,

Sitter helt oväntat hos Mammicka just nu. Tvättar dessutom, inte hos Mammicka, men jag tänkte att maskinen klarar sig själv under programmet jag matat in!? Behöver rena kläder för morgondagens strapats och veckans visit som går till Frankrike, Normandie, Caen. Ska bli riktigt trevligt hoppas jag. Älskar det där stället! Får se vad som händer där borta och vad jag hittar på för bus och knas. Det ända jag hoppas på är att en levnadsglad Kim kommer tillbaka och känner sig tillfreds med livet. Blir nog inte så svårt. Sköna och underbara människor väntar mig, liksom staden jag hittar i och litegrann känner för. Blir bra det här. Får försöka uppdatera mig så gott det går!

Ser fram emot det som komma skall, ha det bra era jävlar! ^^,

Det man sår, det skördar man! MVH // Kim

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD I HELA HELVETE!? NÄÄÄÄÄR BESTÄMDE DU DIG ATT DU SKULLE TILL FRANKRIKE!?!?!? UTAN ATT BERÄTTA DET FÖR MIIIIG! SKÄRPNING FÖR I FAN!

2008-02-07 @ 20:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0