Måndagsbarn...! ^^,

Då var det dags igen för ny vecka och en äcligt obehaglig måndag. Ska inte säga att jag hatar dessa dagar, men jag finner dem svårhanterliga då helgen näst intill aldrig bjuder på skönhetssömn och och en utvilad positiv Kim. Men jag ska inte vara verka bitter då jag inte är det. Menar bara att helt motsägelsefullt tar jag aldrig tid för mig själv och återhämtning under helgerna. Och det tycker jag verkar helskumt. Borde ta tag i detta...

Men, då är det ju så. Vad har jag gjort i helgen, analysen, det var ju värt det!? Ledig fredag på dagen, sov så länge jag kunde. Sen fixade jag med tvätten. Vidare tog jag mig fram och tillbaka till staden för ärenden. Gymmade på kvällen innan jag såg fotboll med broder Snygg-Erik samt for och käkade på Ängeln. Bra umgänge, givande och helmysigt. Drog sen och jobbade på dinosauriedansen, gick ok, farsan var vakt. Gammla fulla människor är konstiga...! ^^,

Lördag blev en härlig dag, gjorde en massa ärenden, men sov alldeles för lite. Blir sådär. För många tankar och ideér gör det omöjligt att sova ut... Gör ärenden igen innan jag beger mig till Korpen för fysisk aktivitet. Lämnar sedan för att möta upp Erik på Telia och följer honom hem. Vila hos Erik följt av fest.

Festen är trevligt, fan vad dålig humor man kan ha! Blir utgång för mig och Erik. Broder levererar, stort!  Stolt Kim!!! ^^, Vi kommer hem 03.30 på morgonen, gott med varmkorv. Eriks soffa visar sig vara sjukt osympatiskt mot en sliten krigare. Vi tränar sen mot alla odds, 200 meters intrevallen följt av fotboll i A-Hallen, bra mör man var vid 16! Chillar hos Erik, käkar middag, gör negerbollar och äter dom. Har sedan, trots all jävla trafik och håll i gång, svårt att sova, ser det Pacifier och somnar först 00.30... Började 07.30 denna förjävliga måndagmorgon, vill inte.

Bra helg, men man är ju fan helt jävla slut. Piss!

har dock bestämt mig för att inte fastna i facket igen. Det ska inte bli slentrian det här. Att varje helg är den andra lik, och att varje måndag är ett helvete. Det blir ohållbart och det är inte positivt för liv och leverne! Däremot ska jag inte vara rädd för utmaningen och vill gärna se till att spänningen och den sköna känslan består. Vill ha lusten och fägringen. Haha, skämt å sido.

Ny vecka, nya möjligheter. Lön idag, bra fester på fredag!? Bra träningar i veckan, ska ingjuta självförtroende och välmående i mig själv under veckan hade jag tänkt. Är du med mig!? Nästa måndag är jag en lycklig man! YEAH! ^^,

Älska dig själv, Innan du älskar någon anna! MVH // Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0