Äntligen Fredag!?

Vaknar likt många andra svenska, eller invandrare för den delen, alldeles för tidigt i morse... Fan, mår som en skurk har sovit för lite och mår illa. Kul jul så att säga. Inte synd om mig, tvärtom, men fan heller att det kändes som fredag, hörde jag måndag!?

Men nu är det nu, förmiddag heter det visst. Har fått i mig frukost, pannakaka! :D Hann ej med att avnjuta frukost hemma i morse, gjorde mig mackor för att ta med, glömde dem... Men pannkaka känns helt ok just nu. Avslutas med kaffe, yippie kay yay mother fucker. Hoppas på en helg utöver det vanliga. 18 på Statt på lördag, stort, ett slags fenomen som kommer åter, en god vän man saknat. Vet inte hur jag ska beskriva det hela, inte för att jag har mina bästa minne från Statt. Jag har inga minnen från Statt...! ^^,

Skämt å sido, klart jag har. Många bra minnen, tagget brukar vara bra, extra jävla bra inför Statt. Det burkar ju leda till lite dråpligheter men också till att det ofta blir extra roligt. Ser fram emot exstasen på dansgolvet, känner inget sug efter Pentan på lördag. Då far jag hellre hem. Ledsen, men nej, jag är fan inte ledsen, jag är less. Erik har lovat mig att vara vild och galen, återstår att se. Han brukar inte komma i standard jämfört med undertecknad, men å andra sida är undertecknad dum i huvudet under dessa perioder av sinnesförvirring och kemisk obalans. Hoppas ni har överseende, jag är godhjärtad, vill bara bjuda så att säga...

Nog om detta, tror i alla fall på en trevlig lördag! Det bör bli. Hur svårt kan det vara!? Rör på röven, visa lite höfter, ta fram självförtroendet och lyssna in musiken. Det blir niiiice!

Återkommer med ytterligare information, min arbetsbörda är stor för tillfället... Suck!

När vodkan gjort oss vackra, då lovar man! MVH // Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0