Läran om vart gränsen går! ^^,

Så har ytterkligare en helg avlöpt i vad vi kallar ett avrbott i vardagen. Men hur vardag är inte helg i sig. Skiljer sig någon helg avsevärt från någon annan. Vette fan. Jag vet vad jag gör/vill göra/måste göra var och varannan helg med undantag med den som komma skall. Får kalla den något annat... I alla fall var det Statt i lördags, undgick det någon!? Det undgick inte mig...! :S Försökte klara mig in i det sista, men min "vän" Erik övertalade mig att jag minsann skulle med hela vägen. ^^, Sagt och gjort, lovat hade jag också. Hela vägen in i kaklet till och med. Suck!

Och inte helt oväntat startade vi degen D, Statt-dagen/Aftonen, med middag hos mig. Sedvanliga men osedvanligt goda hamburgare stekta i panna med grymma tillbehör. Goda vänners sällskap! Vi hade trveligt, så klart. För trevligt? Det dracks sprit, du hörde mig, SPRIT! Jävla skit. Patetiskt jävla dålig idé, har ju självinsikt och sprittålighet som en mentalt handikappad, no offense, bara dagens sanning! :(

Följande kan vi ändå konstatera:

1. Erik är en hyfvens man, helt ärligt, håller vad han lovar, bjuder på sig själv och ser jävulst bra. Sköna kriterier för en bästa vän! Guld Erik, tack för lördag. Tack för allt, tack för att du är du! Vi tar resten en annan gång! ;)

2. Statt är överskattad men ändå bra... Grejjen med Statt är att alla är där, men också att ingen vet varför! Dessutom är alla så jävla fulla, undertecknad inget undantag, feeling me!? Störd kväll alltså! Gick hett till, brandbilen kom ju för fan!

3. Pentan, Pentan Pentan, alltid öppet(!?), alla är välkommna(!?) och alla var där(!?). Hur som haver, bra fart på dansgolvet där må jag säga, men trångt... Dock bättre musik på Statt, skumt!

Vidare vi gå. Idag är det måndag, således arbetas det. 4 timmar idag, tungt... Njae, men pengarna kommer lysa med sin frånvaro! :S Ska äta lunch på Backa idag tänkte jag, hälsa på Gunilla och sedan fara för att handla. Lite ärenden ska uträttas, som man säger.

Gränser är till för att tänjas, lagar till för att brytas och de omöjliga till för att möjliggöra, typ. Men sen då!? Ska fundera på detta. Har i alla fall ont i magen, det är dåligt! 

"Live every day like its your first, and enjoy every day as if it were your last"
James Dean

Stort säger man, stort!

// MVH Kim

Kommentarer
Postat av: Sonja

Det låter väl kul!:-) Du får skylla dig själv som inte ger choklad hopp saken en chans!:-P

2008-01-29 @ 11:07:59
Postat av: Errki

Nästa gång regerar vi Kim. Öl får ledsaga oss våra kommande lördagar, och i måttliga mängder. Väldigt underhållande att läsa!

2008-01-31 @ 10:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0