I will always love you!

Är det så himmla simpelt, fungerar det verkligen så, tror fan inte det! Hur många känner man inte som lovat dessa ord, dyrt och heligt till sin käresta för att sedan håna både orden, innebörden och betydelsen av orden och i slutändan den andra parten...!?

Hur kan man ta så lätt på saker och ting, med inte sagt att man ska gräva ner sig för minsta lilla. Men för helvete, vars finns respekt, vars finns moral och vart finns ansvar. Jag tar gärna ansvar... Usch, känns riktigt trisst det här alltså. Vem vill vandra ensam, då man kan gå två och två. Delad glädje är ju dubbel glädje, är det inte så det ska vara!?

Min känsla säger mig, att "With You", med dig, då kommer det kännas bra. Jag vill det i alla fall. Det är min önskan, min föhoppning och min dröm. Kan ju det här nu, vet att det saknas något, orkar inte vara hård och besynnerlig...
Vill kramas för fan, mysa, visa kärlek öppet och intimt.

Ääh, skjut mig, ja ork it!



Kommentarer
Postat av: Erkki

KUNG!

2008-07-03 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0