My life, Remix' ^^,

Jaa, alltså, fundering, eller snarare frågeställning.

Vem har skönast/bäst sex!? Homosexuella eller Heterosexuella...

Personligen gjorde jag följande amatörbedömning:

Jag konstaterar att vid sex mellan 2 olikkönade, alltså en man och en kvinna, (Vad annars!?) så är det ofta så att mannen kommer och har skönt sex vid vaginalt sex men att kvinnan ofta behöver stimuleras extra med tunga/fingrar för att få sin.

Alltså, då 2 kvinnor har sex är oddsen rätt sköna då det kommer till kvinnans orgasm. Right!?

Betänkt då följande, mannens G-punkt sitter i anus... Fan vad niiice! ^^,

Suck, jag tror jag mår riktigt dåligt alltså, måste bort från Aditro...!

"All kärlek är vacker" Citat från Valborgsfirande i Uppsala -08! MVH // Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0