The Seven Nation Army!

Begreppet får nu en innebörd, långt ifrån revolutionerande, men ack så viktig för mig, bara mig! Nää, men nu jävlar tänkte jag, det är ju vi. Det är ju vi som är "dom", armén, och sommaren är vår. Fatta grejjen, nu har man ju något att gå på, att leva för och att sträva efter. Eufori får bli min tändvätksa, lycka min strävan, mental orgasm mitt mål.

Nu vill jag fan i mig ha mer. Lagom räcker inte, har passerat den gränsen nu, vill inte vända tillbaka. Trappstegen känns övervinnerliga, berget är inbjudande, vinden har jag i ryggen och solen värmer behagligt. Det är jag som bestämmer, inser du fördelarna!?

Jag vill ha mer! Sommar i Pite, runt knuten som man säger, skönt. Livslusten tillbaka. Det går bra nu.

Du är din egen lyckas smed! // MVH Kim (Återkommer på ämnet...)

Kommentarer
Postat av: Oskar

Fast det går lättare att smida i grupp ;) Se Looptroop Rockers - Family First för inspiration.. Det är snart sommar och det kommer bli underbart ^^

2008-05-18 @ 16:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0