Ibland så...

Och så händer det igen
Man blir så jävla matt
Den man trodde var den
Jaa, den drömmen sprack

Får förlita mig på mig själv
Bli Fullblodsspykopat
Ett missförstått geni
Servera galenskap på fat

Orkar inte med det här
För svårt att hantera
Ska bygga mig en piedestal
Sätta mig där och genera

Sprida sanningen om världen
Så vulgär och fylld av skit
Fösvara mig mot härden
Visa upp mig som en bättre elit

Försökt att vara ödmjuk
Ville vara en bra person
Men denna världen är sjuk
Ger nu upp med fascination




Kommentarer
Postat av: Da Bear

Fint mannen

2008-10-15 @ 11:42:43
Postat av: Madelene,

Haloha kimmis :)

allt bra i söder?



du får ta med dig erik o komma till luleå och festa. förhoppningvis slipper han dela säng med en hund som har astma, haha!

2008-10-15 @ 16:30:11
URL: http://mdln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0