"När jag bli stor...!"

Fy fan alltså, jävla skitäckelsamhälle...! Ser på någon slags dokumentär på SVT i skrivande stund. Det är fullkomligt skamligt och pinsamt hur vi behandlar våra gammla och äldre, de som är okapabla att ta hand om sig själva och bor på "hem"...! Om det är så förjävligt i "fosterlandet" Sverige, hur fan ska det då inte se ut i "sämre" ställda länder!?

Jag blir alldeles matt, helt ärligt! Jag tar illa vid mig, och jaa, jag är fan seriös! Jag känner inte en själ av de beörda i det visade programmet, men det ska inte spela någon roll heller! Det ju principen... Välfärdssamhälle VAD!? Vakna för fan Sverige, vakna världnen! Jag värna till människan och mänskligheten! Humanitet, solidaritet, MÄNSKLIGA RÄTTIGHETER....

Någon driver ju med oss, någon med sjuuukt dålig humor!

Såå, när jag blir "stor", ska jag med gott samvete och ärligt vilja kunna säga att detts kämpade jag för att min "generation" av medmänniskor ska få slippa! Livskvalité ska inte bara vara ett ledord, det ska ta mig fan vara så...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0